Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van artikelen?
We hopen dat je blij bent met je aankoop, maar mocht dat niet zo zijn, dan kun je je bestelling binnen 14 dagen retourneren.
Om een retourlabel te ontvangen, stuur je een e-mail naar
klantenservice@detuinmachine.nl Vergeet niet je ordernummer en de reden van de retour mee te delen. Deze informatie is essentieel voor een vlotte afhandeling.
Mocht je vragen hebben neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder!
Hoe werkt het retourneren van artikelen bij jullie?
Wil je je bestelling terugsturen? Dat kan binnen 14 dagen na ontvangst. Je kunt je retour op de volgende manier aanvragen:
U heeft 14 dagen bedenktijd na ontvangst van uw bestelling. Binnen deze periode kunt u de bestelling kosteloos annuleren. Het product dient binnen 14 dagen na annulering te worden geretourneerd. De verzendkosten voor retournering zijn voor uw rekening. Raadpleeg de website van uw vervoerder voor exacte tarieven.
Wilt u gebruik maken van uw recht om de aankoop te annuleren? Stuur het product dan alsjeblieft onbeschadigd en in de originele verpakking terug. Zo kunnen wij u het aankoopbedrag volledig vergoeden. Bij beschadiging zijn we helaas genoodzaakt de waardevermindering van het product in rekening te brengen.
Wil je gebruik maken van je retourrecht? Stuur ons een mailtje naar
klantenservice@detuinmachine.nl. Zodra we je product terug hebben, storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug.
Zijn er extra kosten verbonden aan een retourzending?
U heeft 14 dagen bedenktijd na ontvangst van uw bestelling. Binnen deze termijn kunt u gratis annuleren. U heeft vervolgens nog 14 dagen om het product retour te sturen. Enkel de retourkosten zijn voor uw rekening.
Wanneer u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, vragen we u het product onbeschadigd en in de originele verpakking terug te sturen. Bij beschadiging kunnen wij de waardevermindering in rekening brengen.
Om van dit recht gebruik te maken, kun je ons mailen via
klantenservice@detuinmachine.nl. Na ontvangst van je retourzending storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening.
Wat is het adres voor retourzendingen?
Na bevestiging van je retour via
klantenservice@detuinmachine.nl, ontvang je van ons een retourlabel en het juiste retouradres. Vergeet niet je ordernummer en de betreffende artikelen te vermelden.
Waar kan ik mijn retourneergoederen inleveren?
Wil je je pakket retourneren? Meld dit dan eerst aan via
klantenservice@detuinmachine.nl. Vervolgens kun je je retourzending afgeven bij ons in de winkel.
Cannenburgerweg 65
1244 RH, Ankeveen
Graag zou ik willen weten of mijn retourzending is afgeleverd
Na het afgeven van je pakket bij een pakketpunt ontvang je een verzendbewijs waarmee je de status van je retourzending kunt volgen. Zodra wij jouw pakket hebben verwerkt, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail.
Wat is de gemiddelde verwerkingstijd voor een terugbetaling na retourneren?
Bedankt voor je retour! Zodra we jouw pakket hebben ontvangen, gaan we direct aan de slag met de verwerking. Vanaf het moment dat jouw retour/annuleren melding bij ons binnen komt kun je binnen twee weken rekenen op een terugbetaling. Je ontvangt hiervan een bevestiging.
Onder welke voorwaarden kan ik mijn aankoop ruilen?
U heeft het recht om uw producten binnen veertien dagen na ontvangst te ruilen.
Welke procedure wordt gevolgd bij het ruilen?
Om je bestelling aan te passen, kun je het artikel eerst retourneren. Wij helpen je graag met het retourneren en het plaatsen van een nieuwe bestelling.
Ik zou graag mijn bestelling willen annuleren. Is dat mogelijk?
Heb je je bestelling toch anders bedacht? Geen probleem! Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kun je deze eenvoudig annuleren. Neem contact met ons op via e-mail
klantenservice@detuinmachine.nl of telefoon
035 - 64 23 358. We helpen je graag verder.
Wat is de geschatte verwerkingstijd voor een terugbetaling na annulering?
In de meeste gevallen wordt het bedrag binnen 24 uur na annulering van je bestelling terugbetaald.
Wat is de reden voor de annulering van mijn bestelling?
Door een probleem met de betaling is je bestelling mogelijk geannuleerd. Plaats de bestelling opnieuw of controleer je betaalmethode.
Ik zie af van mijn retourverzoek
Fijn dat je tevreden bent met je aankoop!
Stuur een bericht naar
klantenservice@detuinmachine.nl om dit te melden. Je mag de artikelen gewoon houden en gebruiken.