Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
We begrijpen dat je graag snel van je nieuwe aankoop wilt genieten. Daarom doen we er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Bestel voor 15:00 uur en je pakketje is vaak al binnen 2-3 werkdagen bij je, mist op voorraad.
Ik heb nog geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen. Is alles in orde?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een bevestigingsmail. Mocht je deze niet kunnen vinden, kijk dan even in je spambox. Staat hij daar ook niet? Geen zorgen! Log in op je account of neem contact met ons op. We helpen je graag verder.
Is het nog mogelijk om wijzigingen aan te brengen in mijn reeds geplaatste bestelling?
Heb je iets anders in gedachten? Wijzigen of annuleren kan totdat je bestelling onderweg is. Kijk in je account voor de status of neem contact met ons op. Mocht je bestelling al zijn verzonden, dan kun je deze gratis retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. Zo kunnen we samen zorgen dat je de juiste producten ontvangt.
Welke stappen moet ik ondernemen bij een onbedoelde dubbele bestelling?
Heb je per ongeluk een dubbele bestelling geplaatst? Geen probleem! Zolang het pakket nog niet onderweg is, kun je jouw bestelling annuleren. Stuur een e-mail naar klantenservice@detuinmachine.nl of neem telefonisch contact met ons op. Vermeld hierbij altijd je ordernummer.
Wat kan ik doen als mijn pakket kapot is?
Ontvang je een pakket met schade? Meld dit direct aan de bezorger en laat het op de afleveringsbon noteren. Dit is belangrijk bewijs voor een eventuele schadeclaim.
Heb je de schade pas later ontdekt? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder en zullen samen met jou een passende oplossing zoeken. Vergeet niet om foto's van de beschadiging te maken. Dit helpt ons om je vraag snel en efficiënt af te handelen.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Jouw bestelling wordt zorgvuldig bij je thuis bezorgd door Transmission. Zodra je pakket verzonden is krijg je van ons een mail met de track & trace code.
Zijn er kosten verbonden aan de bezorging?
Om de kwaliteit van onze service te kunnen blijven garanderen, zijn we helaas genoodzaakt om verzendkosten in rekening te brengen.
Verzending binnen Nederland
- Pakketten van 0 t/m 5 KG €13,16 euro
- Pakketten van 6 t/m 10 KG €18,18 euro
- Pakketten van 11 t/m 20 KG €21,10 euro
- Pakketten van 21 t/m 30 KG €24,45 euro
- Pakketten van 31 t/m 50 KG €29,10 euro
- Pakketten van 51 t/m 70 KG €32,53 euro
- Pakketten van 71 t/m 90 KG €37,80 euro
- Pakketten van 91 t/m 150 KG €48,47 euro
- Pakketten van 151 t/m 200 KG €53,92 euro
- Pakketten van 201 t/m 300 KG €65,55 euro
Verzending naar België
- Pakketten van 0 t/m 5 KG €36,14 euro
- Pakketten van 6 t/m 10 KG €45,45 euro
- Pakketten van 11 t/m 20 KG €50,86 euro
- Pakketten van 21 t/m 30 KG €55,12 euro
- Pakketten van 31 t/m 50 KG €64,69 euro
- Pakketten van 51 t/m 70 KG €72,56 euro
- Pakketten van 71 t/m 90 KG €83,41 euro
- Pakketten van 91 t/m 150 KG €106,26 euro
- Pakketten van 151 t/m 200 KG €119,82 euro
- Pakketten van 201 t/m 300 KG €143,59 euro
In het geval dat uw bestelling de maximale afmetingen voor postverzending overschrijdt, zal deze als palletzending worden verzonden. Voor de berekening van de extra verzendkosten verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice.
Naast bezorging bieden wij ook de mogelijkheid tot afhalen in onze winkel aan de Cannenburgerweg 65, 1244 RH, Ankeveen midden Nederland.
Wat is de geschatte levertijd van mijn bestelling?
Kies voor onze snelle standaardverzending en ontvang je bestelling doorgaans binnen 1-3 werkdagen. Bestel je voor 14:00 uur? Dan verzenden we je pakket vaak nog dezelfde dag! Mits je product op voorraad is.
Kan ik mijn online bestelling ophalen?
Zeker, dat is mogelijk! U kunt uw bestelling ophalen in onze winkel.
Cannenburgerweg 65
1244 RH, Ankeveen
midden Nederland
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag 08:00-17:00
Zaterdag 09:00 - 13:00
Wanneer kan ik mijn pakketje volgen?
Bedankt voor je bestelling! Je ontvangt van ons automatisch twee bevestigingsmails. De eerste bevestigt je bestelling en de tweede bevat een Track & Trace code om je pakket te volgen. Heb je deze e-mails niet ontvangen? Geen zorgen! Controleer eerst je spambox en zorg ervoor dat je e-mailadres correct is. Als je de e-mails nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.
Komt mijn hele bestelling in één bezorging?
Omdat we graag willen dat je alle bestelde artikelen in één keer ontvangt, wachten we meestal tot je volledige bestelling compleet is voordat we verzenden. Mocht er een artikel vertraging oplopen, houden we je uiteraard op de hoogte.