Dit vinden wij heel belangrijk en staat bij ons dan ook hoog in het vaandel !
Wij gaan immers voor goede kwaliteit en een goede service.
DBS Maaitechniek BV is dealer van alle aangeboden merken. Wij beschikken over een eigen showroom, werkplaats en service afdeling.
Voor alle door ons geleverde producten geldt een volledige fabrieksgarantie.
Indien een bij De Tuinmachine.nl / DBS Maaitechniek bv besteld product in de garantieperiode defect raakt kunt u het product terugsturen of langsbrengen bij DBS Maaitechniek BV
Wij zorgen dan voor de verdere afhandeling van de reparatie en zorgen dat de machine weer zo snel mogelijk bij u terug is.
De Tuinmacnine.nl / DBS Maaitechniek streeft naar een zo correct mogelijke afhandeling van uw bestelling. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. We doen er dan alles aan om u alsnog tevreden te stellen.
U kunt uw klacht richten aan de afdeling Klantenservice :
klantenservice@dbsmaaitechniek.nl
U krijgt altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht.
Het is ook mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.